[ubuntu-hu] Ubuntu

Vincze Mihály paintman at citromail.hu
2008. Feb. 10., V, 11:06:51 GMT

            Kedves Gyula !Köszönöm érdeklődésed az Ubuntuval kapcsolatban !A szóban forgó MSI 670 noti szerintem rendben van.Az Ubuntu 7.04-es alternate cd-vel simán felment az ubijól is frissített én mindig csak kis lépésekben állítgattam a vga driver is müxik a Beryl is csak nem kell túlzásba vinni :)Vanik egy  szgépes újság ( a neve nagyon hasonlít olyan cuccokra ami a gépedben is van )a 2007.10-es számában van kubuntu 7.04-es iso file az is müxik mert az vanfennt  az asztali gépemen és rendesen müxik a mai napig csak vmit elcsesztemés  gnom hibaüzenetem van de előbb utóbb a végére járok :) de ennek ellenére is müxik.Viszont úgy járta néhány napja, az MSI-n hogy netes upgrade 7.10-rerendben meg is történt aztán újra indításkor kemény fagyásazóta semmi ráadásul nekem két belépési lehetőségem is volt a boot menübende most már egyik sem bootol fel. Szal asszem ismét kezdem előről.vagy talán a csökkentet mód ...Szal ennyi !A kérdésedre itt listán is szívesen válaszolnak a tagokilletve a forumban is olvashatsz ezekről továbbá töltsd le a Full Circle Magazin első magyar nyelvű pdf számát ott is találszsegítséget a telepítéshez.Remélem segítettem !Szép napot !Üdv M.