[ubuntu-hu] Faxolás Ubuntun...

csola mail at csordaslaszlo.hu
2008. Feb. 7., Cs, 13:30:16 GMT

Nyílván azt mondjátok, minek is, miután ott a jóval egyszerűbb(?) és
korszerűbb e-mail? Nos, nem mindig van így és sajnos használni kell a
faxot is, hogy a túloldalán lévő bele tudjon kapaszkodni a jól
megszokott papírjába :-)
A lényeg:
1) Telepítettem az efax és az efax-gtk csomagokat
2) Telepítettem egy nyomtatót (AppSocket/HP Jetdirect - jó ez ide?) és
ráültettem a 9100-es socketre
3) Efax beállításai ennek megfelelőek (com2 porton csücsül a faxmodem ->
ttyS1)
Értelmezésem szerint, amennyiben /bármilyen(!)/ alkalmazásból ezt a
nyomtatót választanám, akkor az meg kellene hívja az efaxot és vidáman
elküldje faxon a kiválasztott anyagot (legyen az bármi!)

Mégis nyökög, hogy nem megfelelő a formátum... Mi a baja? Mit
értelmezek/csinálok rosszul?

csola