[ubuntu-hu] ubuntu 7.10 + firefox 2.0.0.11 = katasztrofa

csola mail at csordaslaszlo.hu
2008. Feb. 7., Cs, 11:00:44 GMT

Pörszi írta:

> 2 hete kínlódok már az ubuntu + firefox párosítással. (ubuntu 7.10 +
> firefox 2.0.0.11). Egyes oldalakat be sem akar tölteni, pl. Nvidia.com,
> ahonnan a videókártya drivert szeretném letölteni, Myspace.com, ez
> bejön, csak aképek felét nemtölti be rendesen. Hup.hu csaak kikapcsolt
> javascriptel megy, és még sorolhatnám. Kezd elegem lenni. Valaki
> gyógyírt esetleg a problémámra? Vagy megy vissza az XP. Előre is
> köszönöm!

Sztem a válaszok megszülettek ! Ezzel a párosítással dolgozik
szerintem az Ubuntusok nagy többsége: gond nélkül!
A No-script program nem egy hibajavítás, hanem egy praktikus
kiegészítés: ez is a neve. Kipróbáltad?

"Vagy megy vissza az XP"-vel szerintem magadat fenyegeted :-)
(amúgy meg felesleges, mert az itteniek ettől még nme lesznek más
véleményen, ugye? ;-)

csola