[ubuntu-hu] ubuntu 7.10 + firefox 2.0.0.11 = katasztrofa

csola mail at csordaslaszlo.hu
2008. Feb. 7., Cs, 08:07:42 GMT

Pörszi írta:

> igen, engedélyezve volt. most kikapcsoltam és mennek az oldalak. De nem
> lesz ez probléma? Mármint a kikapcsolt Javasript? Elég sok oldal
> használja a tudtommal.

A Javascript többet árt, mint használ, alapvetően egy veszélyforrás
lehet. DE !!! Létezik egy remek kigészítő eszköz: a neve No-script.
Ezzel az egyes oldalakhoz tetszés beálítható, hogy legyen-e hozzá
javascript vagy sem, a kéretlen reklámok egyedi elbírálás alapján
letilthatóak: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/722
(magyar nyelv is van benne)

Sok sikert!

csola