[ubuntu-hu] ecdl multimédiás oktatórendszer

Petrits Szilveszter szilvio at mezeskalacs.hu
2008. Feb. 5., K, 17:38:31 GMT

Sziasztok!

Az öregeim arra adták a fejüket, hogy elmentek egy ECDL tanfolyamra. Kaptak
egy cd-t, hogy telepítsék otthon, gyakorlás céljából. A telepítő wine-nal
elindul, aztán közli, hogy macromedia flash player 6-os  kell neki a
működéshez. Ezt átugorván közli velem, hogy a rendelkezésre álló szabad
lemezterület meghatározása nem sikerült, válasszak másik meghajtót. Erre
persze nem ad lehetőséget.
Szerintetek fel tudom én ezt valahogy kűzdeni nekik? Úgy értem win nélkül
persze ;-)
0.9.54-es wine van fent.

--
Üdv:
Szilvió

"Felix, qui potuit rerum cognescere causas." (Vergilius)