[ubuntu-hu] Ubuntu IRC megbeszélés

László Torma tormail at gmail.com
2008. Dec. 26., P, 20:08:26 GMT

Sziasztok!

Hamarosan esedékes a következő nyilvános IRC megbeszélés. Ez
elméletileg január 1-re esne (hónap első csütörtöke), de én azt
javaslom, hogy az ünnepre való tekintettel ezt most tegyük át egy
héttel későbbre, január 8-ra. Ha valaki elutazott most, január elsején
este még nem biztos, hogy el tud jönni, mások pedig inkább a családdal
töltsék ezt az estét, utána úgyis kezdődik megint a munka/iskola.
Szóval, ha nincs ellenvetésetek, szerintem tartsuk 8-án...

Üdv,
Torma László (toros)