[ubuntu-hu] xubuntu.hu

Ferenc Stefán eretnek85 at gmail.com
2008. Dec. 24., Sze, 20:39:15 GMT

"Azt hiszem kellokepp megosztom a tarsasagot ezzel az oldallal.
En mar nem tudom mi legyen. Mindenki szid, osztjak az eszt. Meguntam.
Az lesz az oldalbol amit az ubuntu.hu szerkesztok kernek.
Addig is pihi van."

Ennyit az emberek rugalmassagarol, pozitiv, hozzaallasarol, kepmutatasarol.
Nemcsak az ok, a kovetkezmeny is mutatja h mennyire emberek vagyunk, ha
hibazhatunk akkor hibazni is fogunk, kerdes menyire toleralja a tarsasag a
dolgot.
Olvastam az elejetol a hozzaszolasokat, gyalazat ahogy hozzaalltak egyesek a
dologhoz, feltetelezve h azt az admin jokedveben tette ki, had udvozuljon a
tarsasag a latvanytol, ahelyett h gyorsan lereagalva, megfelelo
ellenlepeseket kezdemenyezett volna. A negativ visszhang megmaradt a
hatterben.....
Sajnos ezek is mi vagyunk, hoborogni, hapogni, es duzzogni tudunk, de az
oszhang a reakcioidobol lemerheto.
Hiaba a kozosseg, krizishelyzet kezelese tekinteteben nem all a topon.
Ezert en kerek elnezest.
Remelem megtudjatok fogni azt a joindulatu embert aki szerint jo moka
lejaratni egy kozossegi oldalt es elbeszelgettek vele.
Ha rosszul latok valamit bocs.

Mindezektol fuggetlenul:

Kellemes Karacsonui Unnepeket es Boldog Uj Esztendot