[ubuntu-hu] xubuntu - threadrol

Daniel Keszei yardrat at gmail.com
2008. Dec. 16., K, 16:52:12 GMT

Sziasztok!

Olvasva a teljes threadet van egy-két meglátásom. Nagyon sokszor eltértünk a
tárgytól, ami szerintem ennél az esetnél rossz irányba terelte a témát.
Mások még indulatokat is belevittek. Szerintem nem túl helyes hozzáállás.
Érzelmeket teljesen megértem, de azt már nem értem, hogy hogy tud így
elharapódzni közösségen belül egy ilyen téma.
Szerintem is sajnálatos eset, hogy megtörtént. Az illetőkkel kell
megbeszélni, hogy mi ez az incidens. Nem látom értelmét félinformációk révén
pletykákat gyártani. Ha lebeszélték a felek, utána lehet levonni
következtetéseket, és az alapján működni tovább. (Sorok között olvasva
gondolom van ez is megtörtént).
Azt látom sajnos a listán, hogy sokan ahelyett, hogy segítenének a probléma
megoldásában, inkább elkeregetné a "újoncokat". Ubuntura mindig is nyitott
közösségként tekintettem. Számomra nem ilyen olvasata volt az elmúlt napban,
amit sajnálok.

Amit jó lenne tudni, hogy végülis mi lett az egész üggyel? Mi volt a
probléma oka? Milyen lépések voltak az ügyben?
Ezek a kérdéseket, azért tettem fel, hogy válaszok alapján mindenki lássa,
hova tart az ügy, ha már nyilvánosságot kapott itt, és hogy lezáruljon
előbb-utóbb a téma.

Üdvözlettel,
Keszei J Daniel

PS: Azoknak szól akik esetleg nem tudják ki is vagyok:
Néhány levélen kívül semmit nem tettem a közöségen belül. Egyszerű ubuntu-t
használónak tartom magam, aki közösség miatt is kezdtem érdeklődni az OS
iránt. Olvasgatok ubunturól és is linuxról általában és néhol nyomonkövettem
a közösség életét.