[ubuntu-hu] xubuntu.hu

Gabor Burjan buga at buvoshetes.hu
2008. Dec. 16., K, 14:34:16 GMT

Szerintem nem jó a példád.  Az egy jelentős különbség, hogy a Volvo már
a volvo.hu regisztrálásának időpontjában is védett név, márkanév volt.
Ezzel ellentétben a ma alapított Ubuntu Számító Kft. (rövid nevén Ubuntu
Kft.) nem fog rendelkezni ezzel 2004-ből.

Megint más kérdés, ha a Canonical perel, neki van vonatkozó EU védjegye,
igaz, 2005-ből:

  http://oami.europa.eu/bulletin/ctm/2005/2005_026/004059119.htm

Valamint az is igaz, ha érdekeivel ellentétes tartalmat szolgálsz ki,
akkor a 2.3.1 c) alapján is perelhet a Canonical, de az alapján "csak"
kártérítésért.

Mivel ez elment erősen offtopic irányba, ha te is úgy látod, magánban
folytassuk ezt a vitát.

buga