[ubuntu-hu] xubuntu.hu

szota szota29 at gmail.com
2008. Dec. 16., K, 11:44:39 GMT

"az oldal aljara teljesen jogtalanul kerult oda a:Magyar Ubuntu
Kozosseg"

Ha már megemlítjük, hogy jogtalanul, akkor érdeklődnék tisztelettel, van
ma Magyarországon ilyen néven jogszerűen bejegyzett szervezet, márka
vagy terméknév?
Ha nincs, akkor senkit sem tart vissza semm, hogy ezt a nevet
használja !!