[ubuntu-hu] xubuntu.hu

Palocz Istvan istvan at palocz.hu
2008. Dec. 16., K, 08:56:12 GMT

Szenográdi Norbert Péter írta:
> Sziasztok!
>
> Eddig gondolkoztam en is a szerveremre drupalban, de ezek utan nem ..
> nem is tudnek napi tobbszor lesni a levlistakat h van e valami kritikus
> drupal hack..
Bocs, de ubuntut hogy használsz? Ott is lesed a levlistát? Nem? Akkor
miért feltételezed, hogy a Drupal-nál levlistát kéne lesned? (van
beépített figyelő mechanizmus az adminnak ott virít az arcába a
figyelmeztetés, hogy frissíteni kéne...)

Saját fejlesztésű oprendszert használsz? Mibe írod a saját fejlesztésű
tartalom kezelőt? Ugyen nem PHP-ban, de nem is .NET-ben és nem is
Java-ban hisz ezekben is előfordulhatnak kritikus hibák és lesni kell a
levlistákat...

Ugye nemérted, hogy nem a tartalomkezelővel volt itt a probléma, hanem
azzal, hogy adminisztrátori hozzáférést adtak olyan embereknek akiknek
nem kellett volna.. És ez ellen egy saját fejlesztésű rendszer sem véd.

Abbahagytam a flamelést elnézést, sajnálom, hogy elindult egy ilyen
értelmetlen szál.

pp