[ubuntu-hu] xubuntu.hu

Gabor SUVEG gabor at suveg.hu
2008. Dec. 16., K, 08:46:29 GMT

csak meg 1 dolog: az oldal aljara teljesen jogtalanul kerult oda a:
Magyar Ubuntu Kozosseg. Amihez nem sok kozunk van. Egy ember -- Hanzo
-- projektje a dolog. Erted a felhaborodasom ?

Ha a webteamet megkereste volna barki is, akkor akar a jelenlegi
szerveren kozossegi tamogatassal keszulhetne az oldal. De egy nem
tortent meg eddig. Innentol kezdve -- velemenyem szerint -- a Magyar
Ubuntu Kozossegnek nemsok (SEMMI) koze van az oldalhoz.

Es az hogy napokozben volt fenn az oldalon a nemkivant tartalom
szinten eleg erdekes, es elgondolkodtato.

Drupal nem a kodja miatt sebezheto, hanem a userek es adminok miatt.