[ubuntu-hu] xubuntu.hu

Ra¡bai Viktor ubuntus88 at gmail.com
2008. Dec. 16., K, 07:59:52 GMT

Hali!

Szerintem nem a más hibájából, vagy kioktatásából kellene tanulnia
senkinek, hanem így a sajátján. Mert ebből tanul igazán az ember. Mikor
látja hogy milyen veszteségek érték, akkor tanulja meg hogy az első a
biztonság, és menteni-menteni-menteni.....

Mindazonálltal megértem gsuveg ingerültségét, de szerintem nem kéne
ezért elküldeni a xubuntu.hu csapatát (asszem egy fő) mert mint mondtam,
a saját hibájából tanul az ember. Viszont az igaz, hogy a Magyar Ubuntu
Közösség sort az allján le kell vele vetetni. Az nem maradhat, ha nem
tudja biztosítani, hogy ilyen nem fordul többé elő. Plusz az ubuntu.hu
webteamjének is kell hogy legyen hozzáférése az oldalhoz, hogy ha ilyen
mégis előfordul, akkor le lehessen kapcsolni az oldalt, vagy hasonló...

Rábai Viktor (current88)