[ubuntu-hu] xubuntu.hu

Tiszberger Levente levyt at elitsoft.hu
2008. Dec. 15., H, 23:35:34 GMT

Nem tudom miért érzem úgy, hogy jobb lenne hőbőlgés helyett megnézni hogy mi
is történt,
nehogy az ubuntu.hu is igy járjon???

Nem ismerem a xubuntu.hu team munkáját, de első ránézésre ez nem egy tag
belső (akna)munkája hanem
egy megtört szervernek tűnik.... és ha az, akkor nem ártana megnézni milyen
módon....
már ha maradt használható nyom...

és még halkan kérdezem, ismeretlenül: miért kell rögtön pálcát törni a
xubuntu.hu team tagjai felett?

Üdv,  Levi