[ubuntu-hu] saját fordítás

Horvath Arpad horvath.arpad at roik.bmf.hu
2008. Dec. 10., Sze, 12:48:53 GMT

 szota írta (Dátum: 2008. Dec. 10.)
> eddig én azt gondoltam, hogy az OS lényege az, hogy bárki megismerheti,
> hozzátehet, felhasználhatja..stb. szabadon, most meg azt olvasom, hogy
> azért nem ennyire szabad a világ.
> holtig tanul a jó pap is!
Az Open Source nem jelenti feltétlenül a szabad változtatást
felhasználást. Az a Free Software. Amúgy meg általában nem érdemes egy
külön fejlesztési vonalat kezdeni csak azért, mert nincs támogatva a
nemzetköziesítés (magyarul n14s? :-)
Vagy én értettem félre, amit Te gondolsz?

--
Horvath  Arpad  <horvath.arpad at roik.bmf.hu>
Honlap: http://www.roik.bmf.hu/harp