[ubuntu-hu] wifi

Velegi István ivelegi at gmail.com
2008. Dec. 6., Szo, 19:34:15 GMT

Sziasztok!

Teljesen kezdő felhasználó vagyok, múlt héten raktam fel lenovo r500 típusú laptopomra az ubuntu 8.4-es verzióját. Azért ezt választottam, mert látássérült felhasználó vagyok, képernyőolvasó-szoftverrel használom mind a windows-t mindpedig a linuxot. Ez a 8.4-es kiadas akadálymentesítés szempontjából a legmegfelelőbb, az orca képernyőolvasóval, - az újhoz képest. Minden hardvert felismer, kivéve a bluetooth-t, és a wlan adapter-t. Leginkább a wifi-vevőre lenne szükség. Típus: Intel wireless wifi link 5100. Ha valaki tud valami bővebbet erről az eszközről, hogy és mint lehet ubuntu alatt működésre bírni, kérem, hogy írjon magánban a ivelegi at gmail.com címre!

Előre is köszönök mindent.

István