[ubuntu-hu] Mobil internet probléma

mergenc mergenc at gmail.com
2008. Aug. 17., V, 15:32:31 BST

szia, én sem szakértem a dolgot, csak átfutottam pár angol leírást,
$sudo apt-get install bluez-utils
$sudo apt-get install blues-pin
$sudo apt-get install ppp
- ezek megvoltak?
(helyenként emlegetnek bluez-gnome -ot meg wvdial -t is)

Teschner Gergely <teschnergergely at gmail.com> Ă­rta, 2008.08.17.: