[ubuntu-hu] Mobil internet probléma

Teschner Gergely teschnergergely at gmail.com
2008. Aug. 17., V, 15:17:08 BST

Üdv Mindenkinek!

Egy lelkes újonc vagyok, kb. 1 hete használok linuxot (ubuntu 8.04).
A problémám, hogy egy usb-s Bluetooth adapterrel, és egy LG KU250 -es
mobillal nem tudok csatlakozni az internetre.
A következő leírás alapján csináltam a kapcsolatomat:
http://code.gyurasits.hu/2008/03/12/gprs-internet-bluetooth-on-kereszul-linux-alatt/
A probléma a következő: Mikor kapcsolódok, (pppd call gprs-conf) a
következőt kapom vissza:
Serial connection established.
Using interface ppp0
Connect: ppp0 <--> /dev/rfcomm0
PAP authentication succeeded
Could not determine remote IP address: defaulting to 10.64.64.64
not replacing existing default route via 192.168.1.1
Cannot determine ethernet address for proxy ARP
local  IP address 79.122.84.53
remote IP address 10.64.64.64
primary   DNS address 10.11.12.13
secondary DNS address 10.11.12.14

Ebből nem kellene ott lennie a következő soroknak:
Could not determine remote IP address: defaulting to 10.64.64.64
not replacing existing default route via 192.168.1.1
Cannot determine ethernet address for proxy ARP

Angolul találtam több leírást is a problémára, de nem tudok angolul.
Tudna valaki segíteni?