[ubuntu-hu] Hardy CD-k

B.B. newneo at freemail.hu
2008. Ápr. 16., Sze, 14:27:14 BST

Üdv!
 Ha Veszprém, Balatonalmádi, vagy Dunaújváros esetleg pénteken vagy vasárnap Székesfehérvár felé megoldható lenne az átvétel, én is kérnék a CDkből néhányat:
  4db ubi pc,1db amd64,1db kubuntu,meg 1db server 64bit CD-t.  (a szaktársakkal össz.vissz.)

 Pls. eltennél nekem ennyit és ha máshogy nem megy, 1-2 héten belül szobatársam megy fel Pestre érte. Előre is kösz!

 The kernel be with you!
  Berta Balázs
(Veszprém/Balatonalmádi/Dunaújváros)

  Szilveszter Farkas írta:
>    Sziasztok!
>
> Tájékoztatni szeretnélek Benneteket arról, hogy a mai napon leadtam
> a rendelést a LoCo-knak szánt CD csomagra.
>
> Ez alkalommal az alábbi összeállításra számíthatunk:
>
> Ubuntu: PC: 230, AMD64: 20
> Kubuntu: PC: 30, AMD64: 15
> Edubuntu: PC: 10
> Server PC: PC: 30
> Server 64bit: PC: 15
> KDE4 Remix: PC: 50
>
> Gondolkodjunk rajta, hogy mire lehetne ezeket használni (mondjuk most
> lesznek nyáron fesztiválok, oda mindenképpen jól jön). Most is
> [...]

Nyelvet tanulnál? Japánt, kínait, svédet, arabot, görögöt, angolt vagy bármi mást? Kattints ide és megtalálod amit oly' régóta keresel!
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,259039,309730/click.prm