[ubuntu-hu] Hardy - Sörözés - Székesfehérvár

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2008. Ápr. 14., H, 16:19:02 BST

>         Szia!
>
> Sörözési helyszínekhez nem értek, de ha lenne konkrét időpont helyszín,
> akkor ki tudnám plakátolni a Főiskolán (Volt Kandó, most ROIK), biztos
> jönnének többen. Ha van valakinek már kész plakátja hasonlóra (Scribus
> vagy LaTeX) akkor gyorsan meg tudnám csinálni a plakátját is.
>
> Viszont érdemes lehet egy ismertető előadást is tartani azoknak, akik
> még nem ismerik. Viszont nem lenne jó, ha a kettő ütné egymást, azért az
> előadást két-három héttel később lehetne tartani, amikor már jobban
> [...]

Szia!

Frankó lenne a dolog, de nem vagyok túl nagy mestere a dolognak. Ubuntut
3/4 éve használok, és pár script megírásán, valamint pár probléma
elhárításán kívül nem túl sok mindent mondhatok magam mögött ebben a
témában. A másik srácot meg nem ismerem, nem tudom, hogy mennyi ideje
használja a rendszert. Természetesen, ha valaki vállalja az előadás
megtartását, akkor megyek segíteni.

Üdv:
Andrejka Balázs