[ubuntu-hu] Hardy CD-k

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2008. Ápr. 10., Cs, 20:40:09 BST

> Megoldható lenne 1 szerver CD postai utánvétel? Az utánvétel összege a
> postaköltség lenne. :) Ha megoldható akkor privátban küldöm a címem.
> Belátható időn belül nem megyek Budapestre.

Sajnos postázást nem tudok vállalni, még ilyen feltételek mellett sem.

A visszajelzések alapján úgy terveztem el a dolgot, hogy a hétfői
szabad szoftver estére elviszem magammal az összes megmaradt cd-t,
aztán lehet belőlük vinni. Ami megmard, azt talán megengedi a tulaj,
hogy ott hagyjuk, így aki nem tud eljönni, bármikor be tudna menni
néhány lemezért, ha arra jár.

Üdv,
Szilveszter