[ubuntu-hu] (nincs tárgy)

Horvath Arpad horvath.arpad at roik.bmf.hu
2008. Ápr. 9., Sze, 20:39:39 BST

 Barnabas Szekeres írta (Dátum: 2008. Apr. 09.)
> Üdv!
>
> Holnap lesz IRC -n (Freenode,ubuntu-hu csatorna) a következő
> megbeszélés a dokumentációs csapatnak. Aki nem lesz előre láthatólag
> próbálja jelezni, hogy a logot tudjuk küldeni és a munkanaplóból mit
> szeretne válallni. Így könnyebb lesz elosztani csütörtökön a munkát.
>
> Munkanapló:
> http://spreadsheets.google.com/pub?key=p4iQNyacwdDVk4iSTuCwDVw
>
> -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

> [...]

Jó munkát kívánok a munkához! Jónak tűnnek a tervek.

Csak pár ötlet, ami szerintem izgalmas lehet többek számára. Bocs, ha
valami már megvan illetve nem illik a sorba.

1. Hogyan szinkronizáljuk a kalendáriumunkat (evolution, sunbird) két
 távoli gép között, ha mindegyik interneten van.

 Azt hiszem a google calendaron keresztül is van valami megoldás.
 Keresgéltem de amennyi időm volt, azalatt csak részleges eredményre jutottam.
 Szerintem többen vannak, hogy a munkahelyen beírt időpontokat otthon is
 szeretnék látni, és nem úgy, hogy állandón kimásolni valamilyen
 könyvtárakat a .akármi könyvtárból és bemásolni.

2. Úgy tudom, hogy az Openoffice.org + magyarítás nem egyenlő OOo magyar verzió.
 Szerintem erről is lehetne, hogy hogyan lehet a magyart felrakni.

3. Valamikor gond volt a Firefoxban és rokonaiban, hogy nem a legjobb
 magyar helyesírásellenőrzőt tette fel, hanem le kellett vadászni, és nem
 szabadott frissíteni a hivatalos Firefox pluginekből. Nem tudom, hogy az
 megoldódott-e már. Ha nem, a finomhangolásba bele lehetne rakni.

 Wiki-szerkesztőknek, iwiw-es levélíróknak hasznos lehet, és webes
 levelezőt használóknak is.

4. Hogyan oldható meg, hogy
 * a Thunderbird ugyanazokat a leveleket beállításokat lássa Win és Ubuntu alól.
 * a Firefox pedig ugyanazokat a könyvjelzőket.
 Az előbbit megcsináltam.  Szerintem hasznos lehet, ahol mindkét rendszert használják.

--
Horvath  Arpad  <horvath.arpad at roik.bmf.hu>
Honlap: http://www.roik.bmf.hu/harp