[ubuntu-hu] XP, vista es ubuntu egyas mellett (targy is kell)

FIDRICH Robert fidusz at zpok.hu
2007. Sze. 28., P, 06:19:55 BST

Szia!

> Új vagyok a levelezési listán.

Ettol azert meg adhattal volna targyat a levelednek. En most ezt utolag
megtettem, remelem, megtalalod a valaszt...

> tudok választani az XP, és a Vista között. Hogyha felteszem az ubuntu-t
> a 25GB-os partícióra, akkor van rá valamilyen mód, hogy a Vista
> bootmanagerével választhassak a 3 rendszer közül?

Termeszetesen valazsthatsz. A telepites vegen az Ubuntu felteszi a
grub rendszerinditot, es abba beirja, hogy az ubuntu mellett a masik ket
rendszert is indithatod. Valoszinuleg meg konfiguralnod sem kell.

En tegnap telepitettem egy Xubuntut az egyik gepunkre, es felajanlja az
xp-t is (bar az nekem nem kell, de munkatarsaim kedveert meghagytam azt
is a gepen).

Sot, meg a win particiol levo allomanyaidat is el fogod tudni erni
(forditva mar nem igy van, kiveve, ha kicsit varazsolsz egy picit...).

--
Fidusz (FIDRICH Robert)
drotlevel:fidusz at mtvsz.hu
#jabber/gtalk: fidusz at jabber.hu