[ubuntu-hu] (nincs tárgy)

gömör gergõ bendeguz94 at freemail.hu
2007. Sze. 27., Cs, 17:56:06 BST

Hello mindenki

Új vagyok a levelezési listán.
Ki szeretném próbálni az Ubuntu 7.04-et (lehetőleg a magyar verziót),
azonban van már egy XP, és egy Vista a gépemen. Az XP egy 250GB-os
HDD-n, a Vista egy 120GB-oson. A 120GB-os HDD-t előzőleg
Partition Magic-al kettépartícionáltam. A 120GB-ból levettem 25GB-t.
Az XP-t előbb telepítettem fel, mint a Vista-t. A Vista bootmanagerével
tudok választani az XP, és a Vista között. Hogyha felteszem az ubuntu-t
a 25GB-os partícióra, akkor van rá valamilyen mód, hogy a Vista
bootmanagerével választhassak a 3 rendszer közül?
Köszi

        Bendeguz94
        (bendeguz94 at freemail.hu)

A cégek itt keresnek téged – te hol keresed őket? [origo] állás
http://cthandler.adverticum.net/?cturl=http%3A%2F%2Fjpt.hu%2Forigo%2Findex.php%3Fpage%3Dselectform%26fm_levelalja