[ubuntu-hu] alap gnome-terminal font

Vörös Ákos (redman) levlistaredman at gmail.com
2007. Sze. 27., Cs, 17:38:41 BST

Sziasztok!

Új vagyok a listán, üdvözlök mindenkit!

Tegnap akartam telepíteni fontokat az Ubuntu alá.
/usr/share/font/winfonts alá bemásoltam a windowsból a font mappából mindent.

kiadtam az mkfontdir usr/share/font/winfonts parancsot, majd a
fc-cache parancsot.
(miután kitöröltem a .fon kiterjesztésű fájlokat, rendben lefutottak)

Az újboli bejelentkezés után a gnome-terminálban szöveg nagyon csúnya lett.
Letöröltem a usr/share/font/winfonts könyvtárat, újból kiadtam a két
parancsot (uninstall ganánt), de nem változott semmi.

Hogyan tudnám visszacsinálni az alap fontot a gnome-terminálban?

Köszi előre is a választ!

üdv: redman