[ubuntu-hu] spórolás az akkumulátor idővel

Grósz Zoltán groszzoltan at gmail.com
2007. Sze. 26., Sze, 20:47:04 BST

Szervusz!

A piszkálás az lehetséges, de amit tudtam leállítottam, még a wifit is
kilőttem, nehogy valami épp keresgélni kezdjen frissítés után.

A led nem villog, de az valami betegség lehet, mert a wlan ledje sem
világít csak Win alatt pedig csont nélkül felismeri az Ubuntu a kártyát
- remekül megy a net de a villogás az kimarad ... ezek után erre nem
adnék. De a pörgést hallani és nagyon minimális rezonanciát érezni (bár
az lehet akár a proci hűtőtől is)...

A plusz programok futtatása tényleges perceket jelenthet? VAgy ez inkább
olyasmire vonatkozott, hogy beryl helyett gnome vagy kde fusson amikor
akkuról használom?

Az új verziót már nagyon várom ! :)  [+1 ok a kíváncsiság mellé] :)

üdv.: Zoli