[ubuntu-hu] spórolás az akkumulátor idővel

Grósz Zoltán groszzoltan at gmail.com
2007. Sze. 26., Sze, 20:08:10 BST

Szervusz!

/Bocsánat  a fájlért, én csatolmányba szándékoztam tenni... :S/

A laptop-mode elindítása az megvan, ki is írja a terminál, hogy
elindult. És se többet, se kevesebbet.
Csakhogy ez nem segít semmit a gépem aksiján. Így is csak 75-78 percet
bír ki. Pont annyit, mint ha be sem kapcsoltam volna a laptop-mode -ot :S

Arra lennék kíváncsi, hogy ezt lehet-e grafikus felületen 'finom
hangolni' ... vagy visszajelzést kapni róla, hogy a géppel
kompatibilis-e az adott beállítás. Mert erről még a conf-fájlban sem
látni semmit.

Lehetséges, hogy a laptop-mode-tools lesz a dolog nyitja?

üdv.:Zoli