[ubuntu-hu] Crontab + shell szkript + rar

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2007. Sze. 16., V, 16:35:49 BST

Sziasztok!

Crontabbal szeretnék backupot készíteni a Thunderbird profilomról, de a
rar valamiért nem csomagol be mindent, csak pár fájlt. Tehát elkészül a
rar fájl, de kb tized akkora mérettel, és csak pár fájlt tartalmaz.

Crontab így néz ki:
0 0,6,12,18 * * * sh ~/script_backup_thunderbird.sh

Saját könyvtáramban a script_backup_thunderbird.sh:
DATUM=`date "+%Y%m%d_%H%M"`
FAJLNEV='/mnt/h4/System_Backup/Thunderbird/thunderbird_backup_'$DATUM'.rar'
rar a -rr3 -m0 -r $FAJLNEV /home/balazs/.mozilla-thunderbird
ls -r /mnt/h4/System_Backup/Thunderbird/thunderbird_backup_* | sed
'1,5d' | xargs rm

Ha konzolból futtatom, akkor tökéletes.
balazs at balazs:~$ sh ~/script_backup_thunderbird.sh

Mit szúrhattam el?
Tudtok segíteni?

Üdv:
Andrejka Balázs