[ubuntu-hu] VLC felirat

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2007. Sze. 13., Cs, 19:38:06 BST

Szia!

Lehet, hogy rossz felől közelítem meg a dolgokat, de a kernel.org-ról
letöltött "sima" kernel fordítása pár nap alatt ment, de a VLC
beállításával a figyelmetlenségem miatt a mai napig problémáim vannak.
A kernel miatt tényleg lassú, az újraforgatott kernellel 3-szor gyorsabb
volt a programok indítása, stb... Sajnálatos módon a videokártya drivert
nem szerette a korlátozott meghajtók modul hiánya miatt, ezért kéne az
ubuntuhoz igazított kernellel probálkozni.
Ha van valami jó leírásod, akkor ne kímélj! :)

Üdv:
Andrejka Balázs