[ubuntu-hu] VLC felirat

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2007. Sze. 13., Cs, 16:35:37 BST

Szia!

Kb 3 hónapos linuxos múltam van, így én is elég valószínűnek tartom,
hogy én rontottam el valamit.
Biztos, hogy máshogy is meg lehetett volna oldani, de az újratelepítés
volt az egyszerűbb megoldás, mint hogy felfedezzem és kijavítsam az
összes olyan hibát, amit okoztam.

A lassúsággal kapcsolatban: Többször próbáltam már ubuntus kernelt
újraforgatni, de nem sikerült. Mezei linuxos kernellel meg hiányoznak az
ubuntus modulok.
Van valakinek egy érthető leírása, ami pontról pontra elmagyarázza, hogy
forgassam újra az ubuntu kernelt?

Üdv:
Andrejka Balázs