[ubuntu-hu] VLC felirat

Szenográdi Norbert Péter sevoir at is.hu
2007. Sze. 12., Sze, 17:22:34 BST

Szia !

talan itt a problema :

az 1. es szammal jelolt dolog az alapertelmezett méret
a  2. szamnal a !?relativ meret ...

tehat ha az 1 -es nel nem 0 van akkor az felulbiralja a relativ
meretet... a buboreksugo szerint :D

Nahhh ... idokozben megjott a sajat valaszod is, azert elkuldom hatha
szukseg lesz ra vkinek ;)

..::Sevoir::..

NĂ©v: vlc.png
TĂ­pus: image/png