[ubuntu-hu] VLC felirat

ijanos ijanos at gmail.com
2007. Sze. 12., Sze, 16:57:29 BST

"Minden alapértelmezetten van"
ez tökjó de ha úgy láthatóan nem működik (megjegyzem nekem default
értekekkel tökjó) akkor miért nem változtattál rajta?
szerintem nézelődj a Video-Subtitles/OSD menüben azon belül a Font
rendererben és próbáld állítani a Relative font size értékét. (Ne
felejtsd el bekapcsolni az Advanced options-t a jobb alsó sarokban)