[ubuntu-hu] Pendrive format probléma

Ligetvári Sándor batyuu at gmail.com
2007. Sze. 10., H, 09:48:32 BST

Nem volt szó élettartam garanciáról, ettől még persze lehet olyan :-) Az
viszont tény, hogy az olcsóbb tömegcikk kategóriás cuccok még nem
tartanak itt. Sajnos van rossz tapasztalatom még viszonylag minőséginek
mondható pendrive-okkal is. Többek között ezért is használok ext2-es
filerendszert a pendrive-jaimon, mert az ha meg is purcan, azért
legalább még backupolni tudok róla. win-t meg úgysem használok sehol :-)
Üdv!

Batyu'