[ubuntu-hu] BIOS reset softwaresen?

Lévai Szebasztián wolf at mad.hu
2007. Sze. 9., V, 22:00:26 BST

Helló
2007. 09. 9, vasárnap keltezéssel 12.49-kor Takács László ezt írta:
> Szia!
>
> 1. Mik ezek a portok, mi megy rajta? Ha semmi nem megy akkor telepítsd
> a Firestarter-t azzal meg tudod oldani a bezárásukoat.
Az egyik port a 80-as, amin webserver megy, a másik a 3389 az
azureusnak. Firestarter fenn van, de ez a két port nyitva van
rajta(engedélyeztem)
> 2. hardveres baj van véleményem szerint.
ettől félek én is

> 3.. Működés közben nem tudom kell-e az elem ami az alaplapodban van
> (meríti-e). Elvileg nem, de lehet igen. Szerintem az merült le
> időközben és erre reagált a biosod.
az elem rendben van

> 5. Ha kiindulunk alapból hogy letámadtak téged, akkor kell/kellett
> nekik egy program, pl. rootkit amivel vezérelnek. apt-get install
> chkrootkit majd futtasd le. Persze, nem fér a fejembe minek resetelni
> a bios-t, de lehet csak én vagyok lemaradva. Ha az előző pontban
> mondott Flash Protection be volt kapcsolva, akkor szinte 100%-ban ki
> van zárva hogy szándékosan lehetne biost resetelni.
Telepítettem, lefutattam...Nem talált semmi gondot. Asszem, akkor ezek
után a külső behatolást szinte ki lehet zárni. A logokat is átnéztem, és
semmi alarm, vagy hasonló....tehát valami hardver összekadhatott:(

Köszönöm a segítséget!

Azért remélem, hogy nem fog többet előfordilni, és csak egyszeri
összeakadás volt :)

Üdv!

--
Lévai Szebasztián <wolf at mad.hu>