[ubuntu-hu] Egy mappába több mappa tartalma

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2007. Sze. 9., V, 20:25:35 BST

Nagyon szépen köszi, de most már tényleg (kipróbáltam) megvan  a megoldás.
Szimbolikus linkek nem jók, mert ProFTPD nem követi, ha a felhasználó
"be van zárva" a saját könyvtárába. Hard linkekről eddig még nem olvastam.
Az én megoldásom:
Telepíteni kell az unionfs-tools csomagot.
Utána:
mount -t unionfs dirs=/elso/konyvtar:/masodik/konyvtar unionfs /uj_konyvtar

Elméletben meg lehet adni, hogy melyik lehet írható, melyik csak
olvasható, de ha mindkettőt csak olvashatóra állítottam be, akkor hibát
jelzett. Így alapértelmezettként mindkét könyvtár írható, de eddig csak
az elsőbe pakolt, ha az /uj_konyvtar -ba másoltam valamit.
Ez volt a rossz:
... dirs=/elso/konyvtar=ro:/masodik/konyvtar=ro ...

Ja, még valami: ha a két könyvtárban ugyanaz van, akkor az első könyvtár
tartalma jelenik meg. Ha ezt az új könyvtárból törlöm, akkor a második
könyvtárban megmarad, csak nem lesz látható, mert az első könyvtárban
létrehoz egy .wh_torolt_fajl_neve.kiterjesztese fájlt.

Kb ennyi. Remélem másnak is hasznára lesz a dolog.

Üdv:
Andrejka Balázs