[ubuntu-hu] ideiglenes fájlok - lemezhasználat csökkentése

János ijanos at gmail.com
2007. Sze. 1., Szo, 14:05:06 BST

Ha még nem esett volna le: a desktop metacsomagok eltávolítása nem
okoz semmiféle problémát, ha ez minden vágyad akkor dobhatod őket
nyugodtan.

rendszertakarítás:
-megnézni mi foglal sokat a homeban, baobab nevű progi (gnome-utils
csomag része) javallott, én leltem már elfeledett ISO imaget is...
-különféle böngésző és egyéb cacheek törlése
-sudo aptitude clean
-deborphan
-feldobsz egy wajig ot aztán kiadod a wajig large parancsot ami
listázza az összes 10 megabytenál nagyobb csomagot a rendszerben, ami
nem kell az mehet a levesbe.