[ubuntu-hu] index.hu-n

Koltai Soma kogasom at gmail.com
2007. Okt. 29., H, 20:42:52 GMT

És akkor jön egységsugarú user, aki el kezd gondolkozni: az ixpé
nem jó, a vista drága meg gép kell, az ubuntu alatt meg hegeszteni
kell, mert nem tud annyit mint a vista meg külöbneis. Marad az
ixpé, majd szomszéd vérpistike rátolja a vírusirtót, ha nem jó.

Legalább írta volna bele egy egész kerek mondatban, hogy
lényegesen olcsóbb mint a Vista(konkrétan egyszer említi azt, hogy
'ingyenes', és akkor is csak a mellékelt szoftverekről szól )...
Ha már ahhoz hasonlította...