[ubuntu-hu] PHP rename()

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2007. Okt. 29., H, 18:20:19 GMT

Szia!

A következő helyzet adódott, csoportnak beállítottam a www-data -t,
úgyhogy most más hibaüzenetet kapok. :)
*Warning*: rename(XXX,YYY) [function.rename
<http://localhost/mds/function.rename>]: Operation not permitted in
*/var/www/mds/rename.php* on line *2*
Kezdem nem érteni a dolgot.

[OFF]Top postingos leírást értem, de nálam ez már nagyon berögzött
dolog, bocsi érte. ;-) [/OFF]

Üdv:
Andrejka Balázs