[ubuntu-hu] még mindig billentyűzet gond

csordas mail at csordaslaszlo.hu
2007. Okt. 26., P, 16:26:24 BST

BOCZ Peter írta:
> Biztos nem hw hiba mert fórumok korábban írtak róla korábbi ubuntuknál is.

Hogy keressek rá? pld. Ubuntu+keyboard+bug vagy volt valami spéci hiba?
Én is úgyvélem nem hardverhiba hiszen több billentyűzetet kipróbáltam,
ezen az operációs rendszeren a korábbiakban már működött ez a vas,
ráadásul ez a ki/be dugdosásos hibaelhárítás(?!) is elég fura, ez nem
USB eszköz...

> És ha azt a kernelt futtatod amivel korábban jó volt?
Huhhh, hát annyira(?) nem vagyok menő... Ráadásul gondolom a 6.10-nek
a kernele egy csomó inkompatibilitást okozna a 7.10-nél...

Az bosszantó, hogy meglehetősen régen jeleztem a hibát a launchpadon,
de miután gondolom a tömegestől ez a hiba messze van tojnak rám...
(Sajnálom, de kicsit el vagyok keseredve, mert visszaköszön az MS
ügyfélszolgálat... ugyanis közel 6 hónapja kínlódok ezzel a hibával...

Köszi,

warp