[ubuntu-hu] install USB-ről

Takács László lacyc3 at gmail.com
2007. Okt. 20., Szo, 12:24:22 BST

Szia!

Igaz ubuntu levéllista, de anno egyszer suse-t telepítettem pendrive-ról.
Mégpedig úgy, hogy az 1. cd-ről a bootoláshoz szükséges és a yast-hoz kellő
dolgokat átmásoltam, majd karakteres felületen megadnam hogy hdd-n van a
(kitömörített) cd. Így telepítette. Ez volt 3 éve. Hogy most működik-e azt
nem tudom.