[ubuntu-hu] 7.04 > 7.10

csola mail at csordaslaszlo.hu
2007. Okt. 19., P, 09:48:00 BST

Hát akkor részletezem:
1) Bootolás után nem működik a billentyűzet (ha kihúzom és visszadugom a
csatlakozót, akkor feléled)
2) Az eddig bootkor induló internet kapcsolat halott (hogyan kell
eltüntetni a meglévő kapcsolat ikont illetve pppoeconf beállításokat?)
3) Megjelent egy EGYÉB menüpont és az telistele van KDE-es
rendszerbeállításai lehetőségekkel, pedig mindössze a K3b-t használtam
KDE-s alkalmazásként
4) Több ablak, amely eddig normális méretű illetve méretezhető(!) volt
kilóg az asztalról úgy, hogy értékes részei hiányoznak!

(Nagyon) Csalódott vagyok, ráadásul a 7.04-t is elvesztettem a jó kis
beállításaival. Tényleg: "downgradelni" nem lehet, hogy a régi
beállítások, telepített programok megmaradjanak?...

warp