[ubuntu-hu] Tuner hang gond

Pumpafej szzsolt62 at gmail.com
2007. Okt. 19., P, 09:02:13 BST

Jóreggelt.

Gondom, hogy egy mezei Pinnacle Pro hangkimenete, tehát nem a hangkártya
kimenete, hanem közvetlenül a tuner lukából torzítva, túlvezérelve jön
ki a hang. Ubintu alatt.
Megvan még a gépemen a SuSE 10.0 is, ezen viszont teljesen rendben van,
nem torzít!

bttv automatikusan isemeri fel, és mindkét rendszerben ugyanúgy állítja
be a card és a tuner értékét.

Süsüben 2.6.13-15 Ububtuban 2.6.22-14-generic kernel van. Gondolom
valahol kernel szinten van eltemetve a kutya, de vajon hol?
btaudio betöltése vagy be nem töltése nem változtat. bt878-at ugyan
berántja bttv, de azt meg nyugodtan rmmodolhatom semmit sem változtat,
azaz ez a két program talán kilo"ve.

Egy fura dolog van még, a süsü alatt a mixerben megjelenik a Broktree is
+ mindkét hangkártyám, az ubuntuban csak a hangkártyák. Viszont süsüben
sem tudom a broktreet kiválasztva a kimenetet vezérelni.

És még egy utolsó dolog: a videokártyám Matrox Marvel G450eTV azaz azon
is van tuner, de azt sajna csak SuSE 8.0 alatt tudtam használni valami
third party programmal. (A mostani kernelek mellett nem fordul le)

Na, ez jó hosszó lett :)

Köszönöm, hogy meghallgattatok :)

Ötleteket, neagyj Isten megoldásokat szívesen fogadnék.

Pumpafej

*A helyesírási hibákat kéretik figyelmen kívül hagyni, rettenetesen
másnapos vagyok :)