[ubuntu-hu] Billentyű és karakterek

Pumpafej szzsolt62 at gmail.com
2007. Okt. 17., Sze, 15:54:00 BST

Szabó Zoltán wrote:

> Többünknek volt ilyen gondja a karakterekkel. Született is rá jó pár
> okosság, de egyik sem használt. Aztán valahol olvastam, hogy ez egy
> ismert hiba és majd a következő kiadásban megoldják.
>
> Ahhoz képest nekem most sem jó. Igaz még nem is jött ki a végleges
> változat. :)

Szerintem nem kell, hogy ubuntuék megoldják, hiszen bootoláskor
valahonnan csak veszi a rendszer a default bill és fontokat... Nem
hiszem, hogy ez valami "kokomlistás :)" titkos dolog lenne.
(Sajna az ls -lu nem segít, mert valszeg a bootolás ezen szakaszán nem
módosul)

Csak egy-két fájl - bootoláskor keresendő helye/neve kellene.
(Remélem... hogy ez nem, titkos, mert akkor lemegyünk kb a vinfos
szintjére.....)