[ubuntu-hu] OT.: Ubi polo

csordas mail at csordaslaszlo.hu
2007. Okt. 15., H, 09:17:52 BST

2007. 10. 15, hétfő keltezéssel 15.44-kor Uhu Zoltan ezt írta:
> nagyon dicseretes a polo projekt munkad,de :
> ;-)
> kinyomtatok egy ubuntus kepet,beviszem a szakboltba egy feher polo kisereteben es rateszik a fotot.
> 600 ft-ert.

Nem igazán értem, hogy miért kell bárkinek is a közösség érdekében tett
munkáját leszólni! Valahogy ez linuxos, de főleg Ubuntus körökben eddig
nem volt "divat" és talán ne is vegyük át a nagypolitika stílusát, mégha
olyannyira is ráül a mindennapjainkra.

ui.: tulajdonképpen örvendetes, hogy Te személy szerint ilyen könnyen
hozzájutsz egy Ubuntus polóhoz...

warp