[ubuntu-hu] clvm remove probléma

Sári Gábor sari.gabor at gmail.com
2007. Okt. 13., Szo, 07:36:52 BST

Hi!

Feisty 7.04 naprakészen frissítve.

Feltettem jó pár csomagot, és a clvm -mel felmerült egy kis problémám...

Nem akar települni, és leszedni sem tudom. Mit tudok ez esetben csinálni?

root at 299903:~# apt-get -f install

Csomaglisták olvasása... Kész
Függőségi fa építése
Állapotinformációk olvasása... Kész
0 frissített, 0 újonnan telepített, 0 eltávolítandó és 0 nem frissített.
1 nincs teljesen telepítve/eltávolítva.
Letöltés az archívumokból: 0B
Kicsomagolás után 0B lemezterületet használok fel
Beállítás: clvm (2.02.06-2ubuntu9) ...
Starting Cluster LVM Daemon clvmd could not connect to cluster manager
Consult syslog for more information
invoke-rc.d: initscript clvm, action "start" failed.
dpkg: hibás feldolgozás: clvm (--configure):
 post-installation script alfolyamat 3 hibakóddal kilépett
Hibák történtek a feldolgozáskor:
 clvm

sAGA