[ubuntu-hu] DeVeDe - Mplayer/MEncoder

Ligetvári Sándor batyuu at gmail.com
2007. Okt. 12., P, 10:52:00 BST

Nem olyan nagy meló fordítani saját csomagot mplayerből, csak
körültekintően fel kell rakni a függőségeit meg az opcionális
függőségeit. Én a lame-ből, xvid-ből, mindenképp szoktam előtte hasonló
módon csomagot csinálni, meg még pár dologból, ami most nem jut eszembe.
A szükséges meg ajánlott devel csomagokat meg könnyű a doksi installálás
részéről kigyűjteni.
A saját fordításnál csak annyi a + teendő, hogy a forrás (akár svn)
debian alkönyvtárában (ill. lehet, h az svn-ben ez debian-unofficial)
meg kell szerkeszteni a rules file-t, úgy, hogy az általad kívánt
configure paramétereket beleírod. Ezután már mehet a "fakeroot
debian/rules binary", illetve ha függőség-ellenőrzést is akarsz akkor
még szebb a "dpkg-buildpackage -rfakeroot -b" parancs.
Üdv!

Batyu'