[ubuntu-hu] hálózat/rendszer sebessége

Ligetvári Sándor batyuu at gmail.com
2007. Okt. 10., Sze, 07:04:23 BST

Hi!

Sokat segítene, ha megnéznéd mi fogja le a géped, top-pal nézd meg mi
fut, mi fogja le esetleg a procit, vagy milyen programszál generálhat
nagy I/O-t. Elsőre dhcpd-t tippeltem volna, de látom fix ip-d van,
szóval az valószínűleg nem. Avahi van telepítve? Esetleg még az
kavarhat. Ha nem használsz zeroconf-ot, akkor avahi nemnagyon kell.
Lehet még, hogy valamelyik hotplug script kezd veszett munkába, ha
kihúzod a kábelt, illetve esetleg az ntp próbálkozik túl lelkesen (anno
dapper-rel jártam úgy, hogy ha nem volt hálózat, vagy 3 percig megállt a
boot az ntp indításánál). Kernel logban, dmesg-ben nincs semmi?
Üdv!

Batyu'