[ubuntu-hu] software frissítés után nem látja a pendriveot

Takács László lacyc3 at gmail.com
2007. Okt. 7., V, 18:40:27 BST

Üdv!

Nálam ilyenkor szokott egy indítás pendrive-al módszer segíteni. Egyszerűen
csatlakoztatott penddrive mellett indítod el a rendszert. Ha nem jó, akkor
cat /proc/partitions parancs megtalálja az észlelt partíciók között a
pendrive-ot és kiírja hogy hogyan ismerte fel és azt a /dev -ben hol lehet
elérni, majd sudo mount  /dev/pendrive /media/pd (például). Ha ezzel el
lehet érni a flash meghajtót akkor a /etc/fstab fileba rögzíted. Nekem így
van:

/dev/sdb5       /media/disk     ext3    defaults        0       0
eszköz           csatolás h.    f.rend.t. nem érd.      ezek sem

Remélem jó példa volt, ha nem akkor az okosabbak segítenek :))