[ubuntu-hu] Megette az Ubuntu a CD-met!

Takács László lacyc3 at gmail.com
2007. Okt. 7., V, 18:04:10 BST

Sajna próbáltam és nem jó, egyáltalán, a mount parancs ki se jelezte a
meghajtót, ennek ellenére azért megpróbáltam lecsatolni, de azt írta hogy
nincs fel se dobva.
Az újraindítás után már a BIOS se ismerte fel a meghajtót.. Teljesen
kikapcsoltam, tápkapcsoló is le, sétáltam 2 kőrt majd vissza és csodák
csodájára megy. Ki érti ezt?

--
Takács László
lacyc3 at gmail.com