[ubuntu-hu] CD/DVD írás

csordas mail at csordaslaszlo.hu
2007. Okt. 6., Szo, 10:02:51 BST

2007. 10. 5, péntek keltezéssel 10.54-kor Horvath Arpad ezt írta:
> Ha már ez a téma került szóba lenne két kérdésem:
>  - Nálam az alap GNOME-os CD/DVD író (ami a nautilusban megjelenik, ez a
>    GNOME breaker?) nem tud DVD-R -es DVD-t írni, a felsorolásában csak
>    DVD+R van. Normális ez így? valami kiegészítés kell?

A GnomeBaker külön telepíthető -ha megnézed a Synapticban vagy akár a
Telepítés/eltávolítás-ban- azaz az én olvasatomban nem azonos azzal,
maximum a linux standard cd/dvdwriter moudljait használja mindkettő
Egyébként én is telepítettm, egész jó kis program!

>    k3b-vel sikerült írnom olyat, de ha megoldaná az alapértelmezett...
Ezt is kipróbáltam. KDE-s, ezért az első alkalommal elég sokára(?) építi
fel magát -az én gépemem- Gnome környezetben... Sok-sok ki sokosságot
tartalmaz, például kijavítja a rossz szintaktikával írt fájlneveket ...

>  - Van a NERO-hoz hasonló többmenetes írás valamelyik íróprogramban?
>    Esetleg NÉRÓ-s folytatását tudja vagy NERO-val folytatható?
A K3B-ben biztos van, dehogy más programok után melyik mit szól hozzá,
ez elég nagy kérdés... (más oprendszer alatt is)

warp